Raphael Gensert

Neumann KM 184
Jünger V02
Lieferung in WAV, MP2, MP3, per FTP/Cloud, MusicTaxi VP Pro

Professioneller Sprecher, Radio-Moderator, Nachrichtensprecher, Werbesprecher. Eigenes Studio, Neumann TLM-103, Neumann KM 184, Jünger V02. Dialog4 MusicTaxi, Mithören während der Aufnahme möglich. Kurzfristige Auftragsumsetzung möglich. Zahlung per PayPal möglich.

Professional speaker, dialect free high standard German. Radio announcer, news presenter, commercials speaker. Own studio with Neumann TLM-103, Neumann KM 184, Jünger V02, Dialog4 MusicTaxi, Assistance and directing during recording possible. Immediate recording possible. Paying via PayPal possible. Just contact me.

Imagefilm
TV-Spot/Werbung